czwartek, 24 listopada 2011

W roli głównej: parka

Przeglądając blogi z modą nie sposób nie zauważyć, że najczęściej wybieraną kurtką na zimę stała się parka. Parka to rodzaj kurtki który ma zdecydowanie militarny krój jak i kolor, oczywiście sieciówki proponują je w wersjach bardziej kobiecych ( futrzane kaptury, złote nitki na obszyciach itd. ).  Trudno było mi przekonać się do tego typu kurtki pomimo, że jakiś czas temu natrafiłam na coś takiego w SH. Skusiłam się,  przymierzyłam,  kupiłam ( zdecydowanie przekonała mnie cena)  i ...... wrzuciłam do szafy, gdzie przeleżała kilka miesięcy - by teraz przeżywać drugą młodość :) Moja parka jest w wersji light, do złudzenia przypomina militarną kurtkę ale w wersji zdecydowanie na jesień lub wiosnę. Zupełnie nie nadaje się na zimowe dni. Choć może zdecyduję się na kupno czegoś cieplejszego o podobnym kroju, zobaczymy :)













torebka- H&M
kurtka - SH
sweter - SH
buty - allegro
szalik - H&M 
pierścionki - allegro
zegarek - GUESS




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz