poniedziałek, 14 listopada 2011

ZIMNY PORANEK

Ze względu na ogrom obowiązków nie udało mi się dodać niczego pod koniec tygodnia tak jak planowałam. Dzisiaj nadrabiam zaległości:)



A jednak, stało się i temperatury spadły poniżej zera.  W powietrzu czuć już zimę. Jesienne płaszczyki czas zastąpić czymś cieplejszym. Zima nie należy do moich ulubionych pór roku, zdecydowanie jestem ciepłolubna. Ciężko mi przystosować się i zamienić choćby jesienne botki na zimowe, ocieplane butki. No ale jak mus to mus :) Mój trencz nie można zaliczyć do najcieplejszych ale w połączeniu z grubszym swetrem, szalem i ciepłą czapą na pewno w nim nie zmarznę.
Dzisiejsza stylizacja jest idealna na co dzień, wygodne buty umożliwiają całodniowe, komfortowe bieganie po mieście.



  

płaszcz- STRADIVARIUS
torebka - H&M 
czapa- H&M
szalik- H&M
buty- allegro
spodnie- PULL AND BEAR

2 komentarze:

  1. moja Zosia powiedziała : piknie pani piknie gladac na zdjeciu - to chyba wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń